communicatie en prWat maakt jouw bedrijf of merk uniek? En hoe vertel je dat aan je (potentiële) klanten. Welke vorm kies je en welke (social)media zet je daar voor in? De veelheid aan keuzes maakt het er niet makkelijker op. Waar begin je, wat doe je wel én niet en hoe zorg je voor eenheid in woord en beeld?

Keuzes maken
Graag help ik je bij het samenstellen van een goede mix van wat je communiceert, hoe je dat doet, hoe vaak en waar je publiceert. Denk daarbij aan je eigen website, social media of in klantencontact. Misschien wil je wel gaan bloggen, regelmatig nieuwsbrieven versturen of  actiever worden op social media. Ik zorg voor het concept, een content- en publicatieplanning en de uitvoering. Zodat jij er als ondernemer geen omkijken meer naar hebt.

De basis
De basis is altijd jouw verhaal of het verhaal van de onderneming. Geen opgeklopt marketing verhaal, maar een verhaal gestoeld op originaliteit en authenticiteit. Heb je je verhaal nog niet helemaal helder, of heb je meer behoefte aan sparren over één onderwerp. Dan is misschien de Power Brainstorm wat voor jou.

Bedenken, plannen en doen!
We maken een mix van middelen, die bij jou als ondernemer past. Daarbij kun je denken aan bloggen, de inzet van social media, nieuwsbrieven, filmpjes, instagram etc. We maken een planning en een contentkalender, zodat je precies weet wat we gaan doen en wanneer.

Door een contentkalender kun je ook op een slimme manier dezelfde content vaker inzetten. Het hergebruiken van content populair gezegd. De contentkalender is een leidraad en geeft richting, maar is ook een levend document.

Ik nodig je uit …
Voor een kop koffie. Misschien wel 2 of 3. Als het klikt praten we verder. Jij maakt de afspraak, ik betaal de koffie.